اعتقادات جالب بازیکنان به روش‌های خوش شانسی! + عکس
 
امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 

1-بوسيدن سر طاس

يکي از آداب و رسوم مرسوم در تاريخ فوتبال بوسيدن سر طاس قبل از بازي است.

قبل از مسابقات جام جهاني لوران بلان کاپيتان تيم فرانسه به سمت فابيان بارتز دروازه بان تيم مي دويد و سر طاس او را مي بوسيد.فرانسه در آن سال يعني 1998 قهرمان جام جهاني و دو سال بعد قهرمان اروپا شد.

2-ورود به زمين با پاي چپ

کانستانتي زيرنوف هافبک زنيت هميشه عادت داشت تا با پاي چپ وارد زمين شود چرا که اين نحوه ورود براي او خوش شانسي مي آورد.حال آنکه بعضي بازيکنان اين کار را با پاي راست انجام مي دهند.

3-استفاده از دستشويي مخصوص

جان تري هنوز عوض نشده.او قبل از مسابقه در اتوبوس تيم جايگاه مخصوص دارد و تنها به يک موسيقي گوش مي کند.اگر بازي در استمفورد بريج برگزار شود قبل از بازي تنها از يک دستشويي استفاده مي کند.

4-نخواندن سرود ملي

يکبار ماريو گومز قبل از بازي ملي جوانان خواندن سرود ملي را فراموش کرد و آن مسابقه را بسيار نتيجه بخش به پايان رساند.از آن به بعد او تصميم گرفت در رقابتهاي ملي سرود را نخواند.

5-آخرين بازيکن در رختکن

کولو توره هميشه منتظر هم تيمي هاي خود مي ماند. او دوست دارد تا آخرين فردي باشد که رختکن را ترک مي کند.

6-دوري از تيرک دروازه

کريستيانو رونالدو قبل از مسابقه هيچوقت سمت دروازه نمي رود او اعتقاد دارد که بايد انرژيش را در زمان مسابقه بگذارد و در آن زمان به سمت دروازه بدود.

7-بستن باند

در سال 1997 ملي پوش آرژانتيني مصدوم شد و مجبور شد تا با باندي که به پاي راستش بسته بودند وارد زمين شود.اين کار براي او خوش شانسي آورد و از آن به بعد در همه مسابقات اين باند را بست اگر چه دردي نداشت.

8-مايو

آدريانو موتو فوتباليست رومانيايي قبل از ورود به زمين زير لباس ورزشيش مايو مي پوشد.او معتقد اين لباس او را از چشم بد دور مي کند.

9-دستکش

رينات داسايوف يکي از بهترين دروازه بانان در تاريخ فوتبال است که چندين بار دستکش هاي توني شوماخر دروازه بان به نام آلماني را هديه گرفته است.

او اين دستکش ها را دست نکرد اما در هر مسابقه آنها را در گوشه چپ دروازه قرار مي داد چون برايش شانس مي آورد.

 

10-بوسيدن لباس

گوديانسن فوتباليست به لباس هاي جادويي خود اعتقاد زيادي داشت.او قبل از هر بازي به دستشويي مي رفت و لباس فوتبالي خود را به تعداد گل هايي که در نظر داشت در دروازه حريف وارد کند،مي بوسيد.

 

11-گاو مخملي

يکي از بازيکنان تيم دينامو قبل از بازي اسباب بازي گاو مخملي به رختکن مي آورد.

اين اسباب بازي را پسر يکي از هم تيمي هايش در خانه او جا گذاشته بود و يک روز بازيکن آن را باز گرداند تا به دست هم تيميش برساند در آن روز دينامو مسابقه را برد و گاو مخملي عامل خوش شانسي شد.

 

12-صحبت با چارچوب دروازه

آرتم ربروف قبل از هر مسابقه با چارچوب دروازه صحبت مي کند و بعد آن را مي بوسد  به نظر او اين کار به وي آرامش مي دهد.

 

13-پوشيدن لباس نو

گري لينکر نيز مانند کريس رونالدو موقع گرم کردن خود به سمت دروازه نمي رود و ترجيح مي دهد در رقابتهاي حساس با لباس فوتبالي نو وارد زمين شود.

 

14-بازوبند کاپيتاني پرچم آلمان

آناتولي تيموشک يکبار بازوبند کاپيتاني پرچم آلمان را که به لوتار ماتئوس تعلق داشت به دست انداخت و از آن به بعد عناوين قهرماني زيادي را چون قهرماني در ليگ اوکراين سوپر جام و جام حذفي ... بدست آورد.

 




درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 307
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 312
بازدید ماه : 20532
بازدید کل : 196644
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1